مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-17سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه باید در مسیر تمدن سازی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پور ازغدی پیش از ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، با اشاره به 27 آذرماه، - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز مسئله وحدت حوزه و دانشگاه در مسیر تمدن سازی و دولت سازی اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حسن رحیم پور ازغدی پیش از ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، با اشاره به 27 آذرماه، سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: برای وحدت حوزه و دانشگاه خون های زیادی به زمین ریخته شد و با خون امثال شهید بهشتی ها، شهید مفتح ها و این ترور ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: دهه شصت امثال مفتح ها و مطهری ها را می زدند، در دهه هشتاد و نود امثال فخری زاده و شهدای هسته ای را می زنند، همه این ترور ها که اتفاقأ از سوی غرب و عاملان غرب و در دهه شصت توسط جریان های به اصطلاح روشن فکر دینی با گرایش چپ مثل فرقان و منافقین صورت می گرفت نشان داد خشونت و ترور ایدئولوژی چه کسانی بود و در برابر منطق، علم، بیان، زبان و قلم چه کسانی دست به اسلحه بردند و کشتند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه معنا دارد، خاطرنشان کرد: زمانی قبل از انقلاب به این معنا بود که روحانیون و دانشگاهیان به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه باید در مسیر تمدن سازی باشد

وحدت حوزه و دانشگاه باید در مسیر تمدن سازی باشد