مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-17سياسي

تعریض محور کبوترخان از نیازهای اساسی برای حفظ جان اهالی منطقه است


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعریض محور کبوترخان در محدوده منطقه مسکونی از نیازهای اساسی برای جلوگیری از واردشدن تلفات جانی به اهالی منطقه است.

-  حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: در مسیر محور کبوترخان به دلیل اینکه فاقد کمربندی است و خودروهای سبک و سنگین زیادی از آن عبور می کنند، متأسفانه همواره شاهد حوادث تلخ به ویژه برای رهگذران و عابران پیاده ساکن منطقه هستیم، بنابراین نیاز داشت که تعریض شود و از هر دو طرف یک باند به این مسیر اضافه شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تعریض نیاز به جابه جایی درختان در بلوارهای مسیر داشت و فصل بهار تصمیم به تعریض این محور گرفته شد، درخواست کردیم جابه جایی درختان را به فصل خواب درختان موکول کنند و خوشبختانه با حضور و نظر کارشناسان فضای سبز درختان پس از هرس، از محور برداشته و به پارک بزرگ جنگلی حضرت ولیعصر (عج) کبوترخان منتقل شدند.

وی ابراز امیدواری کرد: با برداشتن این موانع هرچه سریعتر تعریض و افزایش باند این محور تکمیل و دیگر شاهد خسارات و تلفات در این محدوده مسکونی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض محور کبوترخان از نیازهای اساسی برای حفظ جان اهالی منطقه است

تعریض محور کبوترخان از نیازهای اساسی برای حفظ جان اهالی منطقه است