مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-16اجتماعي

24 هزار نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز هستند


مدیرعامل مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز گفت: بیش از 24 هزار نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز هستند.

- 24 هزار نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز هستند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز گفت: بیش از 24 هزار نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز هستند.

اصغر آراسته در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز 15 سال قبل به همت جمعی از خیرین تبریز راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: حفظ کرامت انسانی نیازمندان، رفع نیازهای واقعی آنها، خودکفایی مددجویان و شفاف سازی و اعتمادآفرینی میان خیرین و مددجویان چهار اولویت این مرکز بوده است.

عضو هیأت مؤسس و مدیرعامل مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز با بیان این که 750 خیر از سراسر کشور با این مرکز تعامل و همکاری دارند، خاطرنشان کرد: 50 نفر عوامل اجرایی نیز در داخل مجموعه به صورت افتخاری و بدون دریافت هیچ گونه حقوق و دستمزدی در خدمت نیازمندان و مددجویان تحت پوشش هستند.

وی با بیان این که چهار قشر محروم و نیازمند از خدمات این مرکز در زمینه های مختلف بهره مند هستند، گفت: مددجویان شناسایی شده از سوی خود مرکز، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین مددج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز هستند

24 هزار نفر تحت پوشش مرکز نیکوکاری خیریه المهدی(عج) تبریز هستند