مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-16سياسي

هزینه های روستا باید از روستا تامین شود


 نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها بخشی از درآمد فروش زمین های روستایی، هزینه روستا می شود، بر لزوم تغییر قانون طرح هادی روستایی با هدف اختصاص سهم بیشتری به مناطق روستایی تاکید کرد.

- احمد امیرآبادی فراهانی روز پنجشنبه در جلسه تبیینی و توجیهی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای قم در سالن همایش های شهرداری قم، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب استان در کمک به دهیاران کار خوبی را انجام می دهد اظهار داشت: این انصاف نیست که زمینی که توسط اداره کل منابع طبیعی به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن استان قرار می گیرد، به یک باره با یک مبالغی به فروش رسیده و درصدی از آن نیز به بنیاد مسکن کشور فرستاده شود.

وی همچنین افزود: مقصر ما نمایندگان مجلس هستیم، باید قانون را اصلاح می کردیم که هر روستایی که زمین آن فروخته می شود، خرج همان روستا شود.

امیرآبادی در ادامه با یادآوری اینکه بخشی از درآمد ناشی از فروش زمین ها توسط بنیاد مسکن خرج روستا می شود گفت: بخشی از این درآمد برای حقوق کارمندان و افرادی که در بنیاد مسکن هستند، هزینه می شود، اگر بتوانیم قانون را تغییر دهیم، و بخش ناچیزی به بنیاد مسکن استان تعلق گیرد و بیشتر در روستاها خرج شود، خیلی بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های روستا باید از روستا تامین شود

هزینه های روستا باید از روستا تامین شود