مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-16اقتصادي

پژوهش باید به افزایش قدرت خرید مردم منجر شود


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم کاربردی بودن پژوهش ها، گفت: باید این پژوهش ها به افزایش دارایی و قدرت خرید مردم و افزایش درآمد ملی منجر شود.

- ، علی بیگ زاده پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر و فناوری خراسان شمالی که در اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح های پژوهشی باید موجب استحکام بخش حوزه تولید کشور شود.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی ادامه داد: شعار پژوهش پشتیبان تولید برگرفته از شعار سال تحت عنوان پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت از تولید است.

وی افزود: خروجی طرح های پژوهشی باید در راستای حمایت از تولیدی شود که موجب رونق بخشی به حرکت کشور در مسیر استقلال، خود کفایی و رهایی از وابستگی ها و تحکیم پیشرفت همه جانبه و اقتصاد پایدار باشد.

بیگ زاده گفت: پشتیبانی تولید به واسطه پژوهش باید موجب افزایش دارایی ها و قدرت خرید مردم و همچنین موجب سوق سرمایه ها به سمت کار و تولید، افزایش میزان درآمد ملی، سرمایه گذاری و صادرات کشور شود.

بیگ زاده با تاکید بر اینکه پژوهش تنها در حوزه دانشگاهی نیست، افزود: اگر بخواهیم پژوهش در کشور نهادینه شود باید از سنین کودکی در ذهن دانش آموزان رشد داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش باید به افزایش قدرت خرید مردم منجر شود

پژوهش باید به افزایش قدرت خرید مردم منجر شود