مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-16سياسي

سایه سنگین ابهام بر سر میراث رنجور اصفهان


هجدهم آذرماه که وزیر میراث فرهنگی به اصفهان آمد، گمان می رفت بالاخره قرار است مشخص شود که چه کسی بر صندلی مدیر کلی میراث نصف جهان تکیه می زند اما چنین نشد و در نبود شفافیت، - گمانه زنی ها بر سر روی کار آمدن افراد مختلف، همچنان ادامه دارد.

عزت الله ضرغامی، حین بازدید از بازارچه حسن آباد، درباره انتخاب مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان به خبرنگار ایسنا گفت که حتماً مدیرکل میراث باید اولین محافظ و پاسدار جدی میراث فرهنگی باشد و این اولین شرط است و یادآور شد: من هیچ وقت در عمرم مرعوب هیچ کس نشده ام و ما دنبال بهترین آدمی هستیم که در این شرایط اصفهان، بتواند بر اساس سیاست های ما بهترین کارها را انجام بدهد و بر اساس راهبردها عمل کند .

او در پاسخ به خبرنگار مهر نیز که از تک و پوی اعضای کمیسیون فرهنگی برای اعطای اختیارات ویژه به مدیرکل میراث استان خبر داده بود، اظهار کرد: ازجمله سیاست های بنده تمرکززدایی و دادن اختیار ویژه به استان هاست، به طوری که مدیران بتوانند در محل تصمیم بگیرند و دائم نیاز به هماهنگی با تهران نداشته باشند.

اصفهان از مصادیق جدی این سیاست در حوزه میراث فرهنگی است .

اما این اختیارات ویژه قرار است به چه کسی داده شود؟ در محافل میراثی، از مدت ها قبل زمزمه هایی مبنی بر انتخاب افرادی همچون آقایان کیهانفر، قاسمی، طاهری و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین ابهام بر سر میراث رنجور اصفهان

سایه سنگین ابهام بر سر میراث رنجور اصفهان