مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-16سياسي

رفع معارضین بزرگراه شهید چراغی/برقراری اتصال بین منطقه 17 و 18


معاون حمل و نقل شهرداری تهران با بیان این که بحث رفع معارض بزرگراه شهید چراغی مطرح شد، گفت: از طریق تملک تعدادی پلاک که سبب کم شدن عرض بزرگراه شدند، - باید این مشکل را حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد حل علمی ترافیک شهر تهران، یک بسته پیشنهادی از طرف معاونت حمل و نقل در 9 محور تهیه شده بود که آن را ارائه کردیم، گفت: جمع بندی این بسته این است که در حوزه های مختلف یک سری برنامه های عملیاتی اجرا شود که مقرر شد ستادی تحت عنوان ستاد ایده پردازی تشکیل شود که کانالی باشد بین مسئولان شهرداری، نخبگان و صاحبان ایده و اندیشه تا آنها بتوانند ایده های خود را برای تصمیم گیری اجرایی حل ترافیک تهران منتقل کنند.

شفیعی افزود: در این خصوص قرار شد که ظرف مدت دو هفته برنامه عملیاتی به تأیید همه اعضا برسد تا مبنای عمل برای ساماندهی کوتاه مدت وضعیت ترافیک تهران باشد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، در مورد دستور جلسه دوم شورای ترافیک گفت: در خصوص طرح ساماندهی تردد موتور سیکلت ها بحث شد؛ چرا که طرح مشترکی فی مابین معاونت حمل و نقل و پلیس تهران بزرگ ارائه شده که محوریت آن هویت بخشی به مالکیت موتورها است؛ چرا که عدم هویت مالکیت، معضل اساسی است که همه طرح های ساماندهی منوط به اجرای این مهم است و قرار شد شهرداری طی دو هفته تا جلسه بعدی شورای ترافیک تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معارضین بزرگراه شهید چراغی/برقراری اتصال بین منطقه 17 و 18

رفع معارضین بزرگراه شهید چراغی/برقراری اتصال بین منطقه 17 و 18