مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-16حوادث

سارقان مامورنما از قوم فیوج دستگیر شدند


باند سارقان و مأمور نما از قوم فیوج در استان البرز شناسایی و دستگیر شده اند؛ این باند با ظاهرسازی به عنوان مأمور اقدام به ضبط اموال ارزشمند افراد می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در نشست خبری با اصحاب رسانه، که در ساختمان پلیس آگاهی برگزار شد، از دستگیری باند چهار نفره اخازی با لباس مأموران خبر داد و گفت: اعضای باند با خودروهای شخصی و پلاک های دستکاری شده به عنوان بازرسی اقدام به ضبط اموال ارزشمند افراد می کردند.

وی با اشاره به اینکه از این باند چندین دستگاه خودرو از جمله رانا، سمند و پراید کشف و ضبط شده است، افزود: تا کنون به 10 فقره سرقت اعتراف کرده اند و هشت مالباخته شناسایی شدند.

نادر بیگی با اشاره به اینکه افراد برای شناسایی افراد دستور انتشار تصویر بدون پوشش صادر شده است، ادامه داد: این اقدام با هدف کمک به افراد مالباخته در دستورکار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: افراد در چنین مواردی با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته تا از هویت مأمور مطمئن شوند و استعلامات لازم را اخذ کنند.

باند سارقین سابقه دار شناسایی شدند این مقام مسؤول در بخش دیگری با اشاره به اینکه باند سارقین خودرو در استان شناسایی شدند، گفت: سه متهم دستگیر شدند و به 12 فقره سرقت اعتراف کردند که تا کنون 6 مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مامورنما از قوم فیوج دستگیر شدند

سارقان مامورنما از قوم فیوج دستگیر شدند