مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-16حوادث

شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان فروش ویژه شب یلدا باشند


رییس پلیس فتا استان کرمان در خصوص وقوع کلاهبرداران اینترنتی از شهروندان با ترفند «فروش ویژه شب یلدا» و دیگر موضوعات مرتبط با این گونه آیین های سنتی هشدار داد.

- شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان"فروش ویژه شب یلدا" باشند ایسنا/کرمان رییس پلیس فتا استان کرمان در خصوص وقوع کلاهبرداران اینترنتی از شهروندان با ترفند فروش ویژه شب یلدا و دیگر موضوعات مرتبط با این گونه آیین های سنتی هشدار داد.

سرهنگ امین یادگار نژاد با اشاره به اینکه همزمان با در پیش بودن برخی آیین و مناسبت های سنتی یک سری مسائل خاص مرتبط با این موضوعات مورد علاقه مردم نیز ممکن است شکل بگیرد، گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا افراد کلاهبردار با سوءاستفاده از این موقعیت با درج آگهی های فریبنده مانند جشنواره های فروش ویژه و تخفیف در شبکه های اجتماعی دست به کلاهبرداری از شهروندان می زنند.

وی با تاکید بر هوشیاری شهروندان جهت پیشگیری از افتادن در دام کلاهبرداران افزود: در حوزه انجام خریدهای اینترنتی هیچگاه نباید قبل از دیدن و اطمینان از اصالت و مدارک کالا، اقدام به پرداخت بیعانه کنیم.

سرهنگ یادگار نژاد با بیان اینکه کاربران برای مشخص شدن صحت هویت فرد آگهی دهنده، باید بررسی های لازم را انجام دهند، گفت: شهروندان باید همواره برای خرید از فروشگاه هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان فروش ویژه شب یلدا باشند

شهروندان مراقب کلاهبرداری سایبری با عنوان فروش ویژه شب یلدا باشند