مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-16سياسي

لزوم پشتیبانی ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: نقش آفرینی سازمان تبلیغات اسلامی متناسب با نیاز استان نیست و برای حضور موثرتر باید پشتیبانی ها از سوی مرکز صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در دیدار معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: حجم بالای کار و رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی افق جدیدی را ایجاد نموده و مایه امیدواری شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: متأسفانه فعالیت ها با تأخیر و با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب آغاز شده اما باز هم مایه امیدواری است.

آیت الله محامی بیان داشت: در حوزه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، حجم عظیمی از کار وجود دارد و باید توجه داشت که پرداختن به همه فعالیت ها با تعداد پایین نیروها امکان پذیر نیست زیرا عمق بخشی در کار صورت نمی گیرد و در نتیجه تأثیرگذار نخواهد بود.

وی ادامه داد: برای انجام فعالیت ها ابتدا باید کارشناسی صورت گرفته و سپس با تجمیع امکانات، چند محور مهم کار را بر اساس اولویت شناسایی و در ادامه به صورت کامل دنبال کرده و به نتیجه برسانید.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: ورود به هر گونه فعالیت در حجم کم و غیر مستمر صحیح نیست و عامل هدر رفتن امکانات خواهد بود و باید به صورت متمرکز روی کارهای مهم و هدفمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پشتیبانی ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از سیستان و بلوچستان

لزوم پشتیبانی ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از سیستان و بلوچستان