مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-16اقتصادي

کمبود اعتبار عامل کندی اجرای پروژه «اردل» - «گومیزه»


مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای شروع پروژه «اردل» - «گومیزه» اعتبارات کمی تخصیص یافته است، گفت: کمبود اعتبار عامل کندی اجرای این پروژه است.

- ، حسینعلی مقصودی صبح پنجشنبه در سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان اردل و بازدید از پروژه راه های مواصلاتی، با بیان اینکه مطالعات طرح اردل - دو پلان - گومیزه از سال 76 مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: کلنگ این پروژه سال 87 بر زمین خورد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش مسافت سفر از شهرکرد به خوزستان دانست و عنوان کرد: با تکمیل این پروژه شهرستان اردل از بن بست خارج می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از ابتدای شروع پروژه اردل - دو پلان - گومیزه تا سال 98 سالانه کمتر از دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مقصودی با اشاره به اینکه 14 کیلومتر از عملیات خاکی این پروژه حدود 90 درصد پیشرفت دارد، ادامه داد: چهار تونل به مساحت هزار و 670 متر، 150 متر، 120 متر و 80 متر در این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه سه تونل تکمیل شده است، گفت: تونل بزرگ در حال حاضر در دست اجرا است که به دلیل کمبود بودجه به کندی پیش می رود.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سال گذشته از اعتبار مصوب شده برای این پروژه تنها هفت میلیارد تومان از اسناد خز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار عامل کندی اجرای پروژه «اردل» - «گومیزه»

کمبود اعتبار عامل کندی اجرای پروژه «اردل» - «گومیزه»