مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-15بين الملل

تسلط نیروهای یمنی بر رشته کوه های «قَشعَان» و منطقه «وادی سِلّبَه»


نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی بر رشته کوه های راهبردی «قَشعَان» و «وادی سِلّبَه» در شهرستان خَبْ والشَّعْف استان الجوف در شمال شرقی یمن مسلط شدند.

- تسلط نیروهای یمنی بر رشته کوه های قَشعَان و منطقه وادی سِلّبَه نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی بر رشته کوه های راهبردی قَشعَان و وادی سِلّبَه در شهرستان خَبْ والشَّعْف استان الجوف در شمال شرقی یمن مسلط شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش یمن و کمیته های مردمی کنترل رشته کوه های راهبردی قَشعَان و وادی سِلّبَه در شهرستان خَبْ والشَّعْف استان الجوف در شمال شرقی یمن و در نزدیکی نجران را در دست گرفته اند.

اهمیت راهبردی رشته کوه های قَشعَان در نظارتش بر منطقه الیَتَمَه مرکز اداری شهرستان خَبْ والشَّعْف و صحرای الأجاشِر واقع در بین دو استان الجوف و نجران عربستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، حملات هوایی ائتلاف سعودی باعث کندی پیشروی ارتش یمن و کمیته های مردمی در عملیات تهاجمی آنها در وادی سلبه و رشته کوه های استراتژیک قعشان در شهرستان خب و الشعف نشده است.

درگیری های شدید بین نیروهای صنعاء از یک سو و نیروهای منصور هادی و حزب اخوانی الاصلاح از سوی دیگر در حدفاصل بین منطقه کَرَی و شرق جبل البَلَق شهرستان وادی عَبیده در جنوب شرق شهر مارب در شمال شرقی یمن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط نیروهای یمنی بر رشته کوه های «قَشعَان» و منطقه «وادی سِلّبَه»

تسلط نیروهای یمنی بر رشته کوه های «قَشعَان» و منطقه «وادی سِلّبَه»