مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-15پزشكي

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف دستگاه های راکد بیمارستان هشترود


فرماندار هشترود خواستار تعیین تکلیف شدن دستگاه های راکد مانده بیمارستان امام حسین(ع) هشترود در عرض یک ماه آینده را شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، امین امینیان در تجلیل از پرستاران نمونه این شهرستان اظهار داشت: جایز و کار خوبی نیست که برخی دستگاه ها چه به علت عدم استفاده و یا نبود وسایل جانبی چندین سال در این بیمارستان راکد باشد و عده ای هم به خاطر آن دستگاه به سایر شهرها برود.

  وی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان خواست در تجهیز آزمایشگاه این بیمارستان و خرید دستگاه بروز و جدید سونوگرافی اقدام کنند.

امینیان با بیان اینکه بیمارستان امام حسین(ع) هشترود علاوه بر ارائه خدمات به جمعیت 60 هزار نفری هشترود به بیماران شهرستان چاراویماق و اتفاقات و حوادث جاده ای آزاد راه پیامبر اعظم(ص) که 120 کیلومتر آن در حوزه هشترود می باشد و حوادث جاده ای، جاده قدیم تبریز- تهران و حوادث ریلی نیز خدمات می دهد که باید تجهیز باشد.

امینیان گفت: پیشنهاد داده ایم درمانگاه تخصصی مخصوص برای حوادث این چنینی در ابن شهرستان احداث شود تا در برخی موارد حادثه دیدگان به جای مراجعه به بیمارستان به این مکان بروند.

وی از نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان هم انتقاد کرد و گفت:  که این دستگاه باید هرچه زودتر جهت ارائه خدمات در این شهرستان راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف دستگاه های راکد بیمارستان هشترود

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف دستگاه های راکد بیمارستان هشترود