مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-15سياسي

بلایی به اسم مخاطب پرشمار


اسماعیل امینی موج مخاطب پرشمار را بلای بزرگ نام برد که این مخاطب بی شمار چون تبحر ندارد، با موج ها جابه جا می شود و سرنخ موج ها دست مراکز قدرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نشست دگرخند با موضوع طنز مطبوعاتی، مطبوعات طنز و ماهنامه سه نقطه ، بعد از تقریباً دو سال از شیوع کرونا، که به صورت غیرحضوری برگزار می شد، به صورت حضوری برگزار شد.

علی اکبر قاضی زاده، مهدی محسنیان راد، اسماعیل امینی، هادی مقدم دوست و احسان عبدی پور در این نشست به بیان نظرات خود درباره طنز مطبوعاتی خصوصاً مجله سه نقطه پرداختند.

طنزخوانی امید مهدی نژاد، مریم حسن زاده، فاطمه فهیمی و رضا سعیدی ورنوسفادرانی، از دیگر برنامه های این نشست بود.

حرفی برای گفتن در ابتدای جلسه عباس حسین نژاد، دبیر دفتر طنز حوزه هنری یادی از مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد به عنوان بنیان گذار دفتر طنز حوزه هنری کرد و با بیان این که دفتر طنز سعی دارد در دوره جدید از کشف استعداد دور شود، از استعدادهای طنزنویسی دعوت کرد به این دفتر مراجعه کنند تا ضمن بررسی آثارشان اگر قابلیت کتاب شدن داشته باشد، به چاپ برسد.

حسین نژاد از مجله سه نقطه به عنوان مجله ای نام برد که این روزها حرفی برای گفتن دارد و ادامه داد: از بهترین کارهای آقای مهدی نژاد کشف استعدادهایی بود که شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی به اسم مخاطب پرشمار

بلایی به اسم مخاطب پرشمار