مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-15سياسي

واکنش انجمن موسیقی ایران به سخنان نماینده مجلس درباره ساز و موسیقی


انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران در بیانیه ای به سخنان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ساز و موسیقی واکنش نشان داده و گفت که «به جای دوستی با مردم راه دشمنی برگزیده اید.

- انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران در بیانیه ای به سخنان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ساز و موسیقی واکنش نشان داده و گفت که به جای دوستی با مردم راه دشمنی برگزیده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش هایی از این بیانیه آمده است: در چند روز اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص موسیقی و ساز و آلات موسیقی بیاناتی فرمودند که نمک بر روی زخم های جامعه بود و آنچه حاصل آمد جز زیان ملک و ملت هیچ نداشت چرا که کشور ما صد دشمن اگر داشته باشد یک دوست چون ایشان بس است که ضرباتی بس کاراتر وارد آورَد و نتایج شیوه دوستی که ایشان برگزیده اند از دشمن قسم خورده هم بسی گران تر است.

روی سخن با جناب موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی است.

جناب موسوی شما نه تنها سخن دشمن شاد کن بر زبان می رانید که بر طبل تفرقه می کوبید و از آنجا که نماینده یک زبان و فرهنگ مشخص با هویت و تاریخی هستید، نه تنها با افکار و گفتارتان برخی مناقشات قومیتگرایی را برافروختید، بلکه با دیدگاه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انجمن موسیقی ایران به سخنان نماینده مجلس درباره ساز و موسیقی

واکنش انجمن موسیقی ایران به سخنان نماینده مجلس درباره ساز و موسیقی