مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-15اقتصادي

سازمان کوثر به تکمیل مجتمع گلخانه ای هلیلان سرعت دهد


استاندار ایلام بر پای کار بودن سازمان اقتصادی کوثر و انجام تعهدات در استان تاکید کرد - حسن بهرام نیا در دیدار با دکتر فخاری سرپرست سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید اظهار کرد: بنیاد اقتصادی کوثر بر اساس تفاهم نامه های قبلی و در راستای مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات به جامعه هدف، سرمایه گذاری در مجتمع گلخانه ای شهرستان هلیلان آغاز کرده و بخشی از آن در مدار تولید قرار گرفته، ضرورت دارد ضمن فراهم نمودن زمینه ای برای تکمیل طرح ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند.

وی گفت: تامین زیرساخت های اولیه و برنامه ریزی لازم شده بر عهده دستگاه سرمایه گذار بوده و در این رابطه استانداری همکاری لازم را خواهد داشت.

استاندار ایلام ضمن تاکید بر تعامل و همراهی مدیران استان در توسعه سرمایه گذاریهایی که مردم در آن منتفع می شوند، تصریح کرد: استان ایلام استانی بکر با قابلیت های ویژه در حوزه نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، گردشگری و.

برای سرمایه گذاری است، که باید تلاش کرد این ظرفیت های بالقوه با حفظ زنجیره ارزش بالفعل شوند و مردم از سود آن منتفع شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم، ایجاد اشتغال و به حرکت درآوردن چرخه تولید برای جامعه هدف از رسالت های بنیاد اقتصادی کوثر در استانهاست، گفت: بواسطه ایثارگری ها و رشادت مردم در دوران دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان کوثر به تکمیل مجتمع گلخانه ای هلیلان سرعت دهد

سازمان کوثر به تکمیل مجتمع گلخانه ای هلیلان سرعت دهد