مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-15اقتصادي

باند اصلی فرودگاه اردبیل هفته آینده افتتاح می شود


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: هفته آینده به صورت رسمی باند اصلی فرودگاه اردبیل با تجهیزات و امکانات جامع و کامل به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قصابی ظهر چهارشنبه در نشست خبری هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای در اردبیل اظهار کرد: 2 فرودگاه اردبیل و پارس آباد هم اکنون به مردم استان ارائه خدمات می کنند که در فرودگاه پارس آباد با 2 مشکل اساسی روبه رو بودیم که تلاشمان بر این است تا هر 2 مشکل را به سرعت برطرف کنیم.

وی از آغاز عملیات نصب سیستم روشنایی در فرودگاه پارس آباد به عنوان فرودگاه قدیمی در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: تا 3 ماه آینده سیستم روشنایی فرودگاه پارس آباد اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل مشکل دوم فرودگاه را نبود جایگاه سوخت هواپیما اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز در یک اقدام مشترک با همکاری استانداری اردبیل، شرکت فرودگاه ها و همچنین شرکت نفت تلاش بر این است تا جایگاه سوخت نیز در فرودگاه پارس آباد رفع شود.

قصابی در مورد آخرین وضعیت فرودگاه اردبیل و انجام پروازها در این فرودگاه افزود: با توجه به احداث باند دوم در فرودگاه اردبیل و عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه در سال های اخیر، تلاش بر این است تا مشکل کنسلی و لغو پروازها به دلیل شرایط جوی به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند اصلی فرودگاه اردبیل هفته آینده افتتاح می شود

باند اصلی فرودگاه اردبیل هفته آینده افتتاح می شود