مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-15ورزشي

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا در صورت تامین اعتبار


سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در صورتی تیم فوتبال هفت نفره شرایط اعزام به جام جهانی اسپانیا را خواهد داشت که اعتبار کافی برای اعزام فراهم شود.

- سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در صورتی تیم فوتبال هفت نفره شرایط اعزام به جام جهانی اسپانیا را خواهد داشت که اعتبار کافی برای اعزام فراهم شود.

امین الله مانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال هفت نفره برای اعزام به مسابقات جام جهانی اسپانیا اظهار کرد: طی آخرین صحبتی که با رییس و دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان برای اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا داشتیم، یکی از شروط اصلی برای اعزام تامین اعتبارات بود.

در صورتی که بتوانیم اعتبار کافی برای اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا را فراهم کنیم، تیم اعزام خواهد شد در غیر این صورت امکان دارد جام جهانی را از دست دهیم.

وی میزان اعتبار برای اعزام تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا را چیزی حدود 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای این که جام جهانی را به راحتی از دست ندهیم دنبال جذب اسپانسر خوب هستیم تا شرایط اعزام تیم را به جام جهانی فراهم کنیم.

البته فدراسیون به ما اعلام کرد که تا حدودی از نظر اعتباری به ما کمک خواهد کرد، اما زمانی می توانیم به اعزام تیم امیدوار باشیم که اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا در صورت تامین اعتبار

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا در صورت تامین اعتبار