مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-15اقتصادي

اعلام جزییات نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن


افرادی که هم اکنون در نهضت ملی مسکن ثبت نام می کنند نیازی به پرداخت اقساط ندارند و باید بعد از ساخته شدن واحدهای مسکونی خود که معمولا سه سال است، - بازپرداخت اقساط را آغاز کنند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام این مطلب که بازپرداخت تسهیلات مسکن شامل دوران ساخت که عموما سه سال است نمی شود، گفت: مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی با تمهیداتی که در نظر گرفته است، نرخ سود اقشار کم درآمدی و متوسط را از طریق یارانه ای که مابه التفاوت آن را صندوق ملی مسکن می پردازد تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن جزییاتی از نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن با تمهیداتی که در نظر گرفته است، نرخ سود اقشار کم درآمد و متوسط را از طریق یارانه ای که مابه التفاوت آن را صندوق ملی مسکن می پردازد تامین کند و از این طریق اقشار کم درآمد و متوسط توان بازپرداخت تسهیلات را خواهند یافت.

علمداری با تاکید بر اینکه در دوران ساخت، متقاضیان نیازی نیست که بازپرداخت اقساط تسهیلات را داشته باشند، افزود: افرادی که هم اکنون در نهضت ملی مسکن ثبت نام می کنند نیازی به پرداخت اقساط ندارند و باید بعد از ساخته شدن واحدهای مسکونی خود که معمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

اعلام جزییات نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن