مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-15سياسي

علم بدون ایمان موجب تولید سلاح کشتار جمعی می شود


حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: نتیجه تحقیق و پژوهش کسب قدرت، - اقتدار و عزت است؛ چرا که از علم بدون خدا و ایمان، سلاح های مخرب و کشتار جمعی صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به جایگاه والای علم در عرصه تکامل بشریت گفت: علم و دانش در آموزه های دینی بالاترین جایگاه را دارد و هیچ قلمی نمی تواند جایگاه علم را به رشته تحریر دربیاورد.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این که نتیجه تحقیق و پژوهش کسب قدرت، اقتدار و عزت است، ادامه داد: در میان ادیان الهی هیچ دینی به اندازه اسلام به علم اهمیت نداده است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با بیان اینکه محقق و پژوهشگر، محبوب خداست، عنوان کرد: یادگیری علم واجب است و خداوند جویندگان، محققان و پژوهشگران علم و دانش را دوست دارد.

وی علم را گنج بزرگی دانست که تمام شدنی نیست و افزود: هر ظرفی با هر محتوایی پر می شود، مگر علم که ظرفی برای آن نمی توان متصور شد؛ چراکه گستره علم به اندازه جهان هستی، وسیع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم بدون ایمان موجب تولید سلاح کشتار جمعی می شود

علم بدون ایمان موجب تولید سلاح کشتار جمعی می شود