مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-15اقتصادي

مجوز گازرسانی به 21 روستای «زردلان» صادر شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از صدور مجوز اجرای گازرسانی به 21 روستای منطقه «زردلان» در شهرستان هلیلان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از صدور مجوز اجرای گازرسانی به 21 روستای منطقه زردلان در شهرستان هلیلان خبر داد.

عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این روستاها شامل پیازآباد، گراب، بان قلا، بان لکان، بیشی علیا ، پیامن سفلی و علیا و وسطی، تورم، چاله چاله، رودبره، سرچلوسکان سفلی و علیا، سرویان، سول آباد، شهمیار، گاودول، گولاب، کله که، تیراندازکه و کپرکه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه سرانه هزینه گازرسانی برای هر خانوار در این روستاها 320 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در حال حاضر میزان بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان هلیلان از گاز طبیعی 80 درصد می باشد که با گازرسانی به این تعداد روستا که در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد، به 99 درصد خواهد رسید.

شمس الهی با بیان اینکه برای این تعداد روستا، 60 کیلومتر شبکه توزیع اجرا خواهد شد، تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 2 روستای داربیدکرنی و گراب نیز هم اکنون در دست اجراست و این دو روستا نیز به زودی گازدار خواهند شد و شرکت گاز استان برای گازرسانی به 6 روستای داروند، میدر علیا و سفلی، گلدره، چال خشک، چشمه کبود است و در حال برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز گازرسانی به 21 روستای «زردلان» صادر شد

مجوز گازرسانی به 21 روستای «زردلان» صادر شد