مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-15سياسي

تخت روانچی: آمریکا تضمین دهد دیگر از برجام خارج نمی شود


نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل با تأکید بر جدیت هیأت ایرانی در مذاکرات وین تأکید کرد ایالات متحده باید تضمین دهد دیگر از برجام خارج نمی شود و همه تحریم های ایران رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت سازمان ملل در جمع خبرنگاران پس از پایان نشست شورای امنیت درباره گفت: تیم ما در مذاکرات وین برای تعامل معنادار و سازنده با دیگر طرف ها جدی و بسیار آماده است و امیدوار است که شاهد رویکردی مشابه از سوی آن ها باشد .

وی با اشاره به این مطالب تأکید کرد: گفت وگوهای وین تنها از طریق اراده سیاسی واقعی و مذاکرات با حسن نیت می تواند به موفقیت برسد .

تخت روانچی در ارتباط با تلاش های منفی برخی طرف ها برای اخلال در روند مذاکرات گفت: درگیر شدن در بازی مقصرنمایی و یا به نمایش گذاشتن یک بی صبری ساختگی و مصنوعی، سازنده نیست .

وی در پایان تصریح کرد: در حالیکه مذاکرات وین رو به جلو پیش می رود، ما باید همگی باید برای رسیدن هرچه سریع تر به یک توافق قابل قبول و خوب در وین، همکاری کنیم .

مجید تخت روانچی بامداد امروز (چهارشنبه) در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل بر ادامه فعالیت های موشکی ایران تأکید کرده بود و گفت که این حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: آمریکا تضمین دهد دیگر از برجام خارج نمی شود

تخت روانچی: آمریکا تضمین دهد دیگر از برجام خارج نمی شود