مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-15سياسي

آیت الله رشاد: توهین به اهل بیت(ع) اهانت به پیامبر(ص) است


آیت الله علی اکبر رشاد پیش از آغاز درس خارج فقه به اتفاقات اجتماعی روی داده اخیر در خطبه های نماز جمعه آزادشهر توسط مولوی گرگیج اشاره و اظهار کرد: - یک شیخ جاهل یا مغرض و شاید سر سپرده با کمال وقاحت به ساحت قدسی حضرات اهل بیت و ائمه معصومین هتاکی کرد و این هتاکی دل صدها میلیون مسلمان و مومن محب اهل بیت را به درد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: در گذشته نیز او نسبت به اساس انقلاب، نظام و مسوولان تعرض های وقیحانه و بی شرمانه ای از تریبون نماز جمعه شهر آزادشهر داشته و مماشات نظام و متولیان در قبال این هتاکی ها و سخنان وقیحانه نسبت به انقلاب و مسوولان سبب جریح تر شدن او شد تا اینکه امروز نسبت به حضرات ائمه اهل بیت به هتاکی و توهین حاد و غیر قابل تحمل دست زد.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: گرچه ظاهراً عذرخواهی کرده است اما این سخنان حکایت از درون چرکین این انسان جاهل می کند که با این وقاحت و صراحت در کشور اهل بیت به اهل بیت اهانت کند.

آیا غرض او کسب شهرت و موقعیت بین گروهی و جمعیتی از مخالفان نظام در داخل و بیرون مرزها است؟ کسب موقعیت در میان مخالفان اهل بیت است؟ آیا انجام ماموریتی است که از بیرون مرزها به او ارائه می شود؟ هر چه هست عمل قابل تحملی نیست و این رفتارها در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رشاد: توهین به اهل بیت(ع) اهانت به پیامبر(ص) است

آیت الله رشاد: توهین به اهل بیت(ع) اهانت به پیامبر(ص) است