مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-15سياسي

نماز باران در شهرکرد اقامه می شود


مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری از برگزاری اقامه نماز باران در استان خبر داد و گفت: این نماز در روز جمعه 26 آذرماه در آستان مقدس امامزاده سلطان سبزپوش شهرکرد و به امامت حجت الاسلام فاطمی، - امام جمعه موقت این شهر اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نماز باران در روز جمعه 26 آذرماه ساعت 9 صبح در آستان مقدس امامزاده سلطان سبزپوش شهرکرد و به امامت حجت الاسلام فاطمی، امام جمعه موقت این شهر اقامه خواهد شد، اظهار کرد: از آحاد ملت مؤمن و خداجوی شهرکرد دعوت می شود که در این رویداد عبادی حضور داشته و برای رفع خشکسالی و نزول رحمت الهی و بارش برف و باران دعا کنند.

وی با تاکید بر اینکه نماز باران یکی از مصادیق طلب مغفرت و توبه به درگاه پرورودگار است، ادامه داد: به استناد آداب و مستحبات اقامه نماز باران، روزه گرفتن سه روز پیش از اقامه نماز باران یعنی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، ادای حق الناس، توبه و استغفار به درگاه الهی و همراه ساختن کودکان و کهنسالان در نماز باران توصیه شده است.

کریمی تاکید کرد: نماز باران یک درخواست دسته جمعی و دعا و تضرع به درگاه الهی است تا خواست خداوند بر رفع خشکسالی و خروج بندگان از سختی و رنج قرار گیرد، بنابراین نباید این شائبه ایجاد شود که پس از نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز باران در شهرکرد اقامه می شود

نماز باران در شهرکرد اقامه می شود