مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-15اقتصادي

آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در خوزستان


به منظور تثبیت قیمت کالاهای اساسی در بازار استان، تامین و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب از ابتدای امسال در خوزستان افزایش یافته و همچنان به صورت منظم ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صمت خوزستان گفت: به منظور تثبیت قیمت کالاهای اساسی در بازار استان، تامین و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب از ابتدای امسال در خوزستان افزایش یافته و همچنان به صورت منظم ادامه دارد.

امیرحسین نظری بیان کرد: به منظور تثبیت قیمت کالاهای اساسی در بازار استان، تامین و توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب از ابتدای امسال در خوزستان افزایش یافته و همچنان به صورت منظم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از نظر فراوانی کالاهای اساسی مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد، افزود: تامین کالاهای اساسی با نرخ مصوب در دستور کار این سازمان بوده و در این راستا پنج هزار تن برنج وارداتی با نرخ مصوب طی امسال در استان خوزستان توزیع شد.

نظری تصریح کرد: رویکرد این سازمان و ستاد تنظیم بازار استان، فراوانی کالا در بازار و تثبیت قیمت است که خوشبختانه در این بخش به خوبی کار شده و در انبارهای استان به میزان کافی و نیاز استان کالای اساسی ذخیره شده است.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر چهار هزار و 435 تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در خوزستان

آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در خوزستان