مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-15سياسي

فاطمیه را صحنه نمایش وحدت امّت در محبت به اهل بیت قرار می دهیم


جمعی از جامعه هیأت های حسینی، منبری ها، ستایشگران اهل بیت(ع) و فعالان عرصه هیأت با صدور بیانیه ای اظهارات مولوی گرگیج امام جمعه آزادشهر را محکوم کردند.

- ، جمعی از جامعه هیأت های حسینی، منبری ها، ستایشگران اهل بیت(ع) و فعالان عرصه هیأت با صدور بیانیه ای اظهارات مولوی گرگیج امام جمعه آزادشهر را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّما یُریدُ اللَّهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ أَهلَ البَیتِ وَیُطَهِّرَکُم تَطهیرا حُبّ اهل بیت(علیهم السلام) در اسلام به گروه خاصّی اختصاص ندارد و همه مسلمین از صدرِ اسلام تا امروز محبّ اهل بیت(علیهم السلام) محسوب می شوند و محبت و احترام به ایشان را واجب می دانند.

از نگاه قاطبه مسلمانان در مذاهب مختلف اعم از جعفری، حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی، علوی، زیدی و.

همچنان که وجود مبارک حضرت رسول الله(صلوات الله علیه وآله) محور وحدت بین مسلمین است، و همچنان که قرآن کریم و کعبه شریف محور اتّحاد مسلمین است، محبّت اهل بیت(علیهم السلام) هم می تواند محوری باشد برای اتّحاد مسلمان ها تا دل ها را به هم نزدیک کند.

در روزگاری که منطقه غرب آسیا درگیر آشوب، اختلافات و درگیری هاست و کشور عزیزمان ایران، لنگر آرامش و امنیت جهان اسلام است؛ با نهایت تأسف، سخنان امام جمعه اهل سنت آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمیه را صحنه نمایش وحدت امّت در محبت به اهل بیت قرار می دهیم

فاطمیه را صحنه نمایش وحدت امّت در محبت به اهل بیت قرار می دهیم