مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-15اقتصادي

پانسیون های مطالعاتی در خراسان جنوبی بدون مجوز فعال هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تعداد زیادی پانسیون های مطالعاتی در استان فعال بوده که هیچ کدام از آنها به جز یک باب کتابخانه سیار نسبت به اخذ این مجوز اقدام نکرده اند.

- محمود حاجی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر 83 باب کتابخانه عمومی در سطح استان فعال بوده که از این تعداد 27 باب کتابخانه های روستایی و مابقی شهر هستند.

وی با بیان اینکه کتابخانه های خصوصی و پانسیون های مطالعاتی در واقع کتابخانه های تخصصی هستند، تصریح کرد: براساس دستورالعملی که در یک سال اخیر به نهاد کتابخانه های عمومی ابلاغ شده تمام پانسیون های مطالعاتی و کتابخانه های مستقلی که قرار باشد به عموم خدمت دهند باید مجوز نهاد کتابخانه های عمومی کشور را اخذ کنند.

هیچ نظارتی تاکنون بر فعالیت پانسیون های مطالعاتی استان وجود نداشته است مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی پانسیون های مطالعاتی در استان فعال بوده که هیچ کدام از آنها به جز یک باب کتابخانه سیار در شهرستان قاین که امسال در هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شد، نسبت به اخذ این مجوز اقدام نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانسیون های مطالعاتی در خراسان جنوبی بدون مجوز فعال هستند

پانسیون های مطالعاتی در خراسان جنوبی بدون مجوز فعال هستند