مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-15سياسي

برگزاری مراسم فاطمیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کرمانشاه


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بهره گیری از تجربیات مراسم ماه محرم و صفر با استفاده از تمامی ظرفیت ها در استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری ایام فاطمیه یکی از مناسبت های مورد اهتمام شیعیان بوده و بهترین الگو برای زنان در جامعه اسلامی حضرت زهرا (س) است که توجه به این سیره این بانوی بزرگوار سعادت دنیا و آخرت را برای افراد به همراه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اشاعه سیره فاطمی و الگوگیری از سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا (س)، ولایتمداری، فرزندآوری، همسرداری، احترام به والدین و دفاع از حریم ولایت و امامت باید در اولویت فعالیت های تبلیغی هیأت مذهبی و مبلغین قرار گیرد.

احمدی با اشاره به بهبود وضعیت کرونایی در استان کرمانشاه، بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر شهرستان های استان کرمانشاه در وضعیت آبی و زرد کرونایی قرار دارند مجالس روضه خانگی در ایام فاطمیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم فاطمیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کرمانشاه

برگزاری مراسم فاطمیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کرمانشاه