مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-15سياسي

جمعیت سهند 2 برابر می شود/ سهند چه زمانی شهر عادی می شود


ما در شهر سهند مدیریت دو گانه نداریم و طبق ماده 12 قانون شهرهای جدید از زمانی که شهرداری و شورای شهر تشکیل یافت آن شهر در زمره شهرهای عادی تلقی می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، بابک رضی منش با اعلام این خبر که در چهارسال آینده جمعیت شهر سهند دو برابر می شود، اظهار داشت: باید به تناسب این رشد جمعیت، امکانات و زیرساخت های ضروری مردم سهند تامین شود.

وی در مورد اقدامات انجام گرفته در حوزه درمانی شهر سهند اظهار کرد: با توجه به کمبود هایی که در بحث درمانی وجود داشت 4 مرکز بهداشت در فازهای چهار گانه توسط دولت بعد از سال 92 احداث شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

رضی منش در مورد حدود اختیارات و وظایف شرکت عمران برای حل مشکلات شهری تصریح کرد: شرکت عمران سهند در چهارچوب قانون میتواند از محل مالیات های قطعی برای رفع نیاز های مردمی در همه زمینه ها اقدام نماید.

فرماندار اسکو در پاسخ به این سوال که شهر سهند تا کی شهر جدید باقی خواهد ماند و مشکل دو مدیریتی بودن این شهر خاطرنشان کرد: ما در شهر سهند مدیریت دو گانه نداریم و طبق ماده 12 قانون شهرهای جدید از زمانی که شهرداری و شورای شهر تشکیل یافت آن شهر در زمره شهرهای عادی تلقی می شود و پس از این زمان شرکت عمران موظف است شهر را تحویل شهرداری داده و تمام اختیارات این شرکت یکجا به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت سهند 2 برابر می شود/ سهند چه زمانی شهر عادی می شود

جمعیت سهند 2 برابر می شود/ سهند چه زمانی شهر عادی می شود