مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-15پزشكي

حتما بخوانید: نوع و زمان مناسب تزریق دُز سوم واکسن کرونا


رییس بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه در خصوص نوع و زمان مناسب تزریق دُز سوم واکسن کرونا توضیحات لازم را ارائه داد.

- کیوان خاصی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص نوع و زمان مناسب تزریق دُز سوم واکسن کرونا، اظهار داشت: با توجه به مصوبه کمیته ملی واکسن کووید-19 درخصوص تزریق نوبت سوم واکسن غیر فعال کووید-19 به گروه سنی هدف از افرادی که دو نوبت واکسیناسیون اولیه آن ها توسط واکسن های غیرفعال (سینوفارم، کوواکسین بهارات و کوو ایران برکت ) انجام شده است، باید نوبت سوم واکسن ترجیحا با پلتفرم مشابه به فاصله حداقل سه ماه از نوبت دوم دریافت کنند و اطلاعات آن ها در سامانه  الکترونیکی کشوری به عنوان نوبت سوم ثبت شود.

  وی ادامه داد: در خصوص کسانی که واکسیناسیون اولیه آن ها توسط واکسن های اسپوتنیک و آسترازنکا انجام شده است، باید نوبت یادآور یا بوستر واکسن ترجیحا با پلتفرم مشابه و به فاصله زمانی سه ماه از نوبت دوم، واکسن های آسترازنکا و یا پاستوکووک پلاس دریافت کنند.

رییس بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که واکسن هایی با پلتفرم  برکت، سینوفارم و بهارات تزریق کرده اند در صورت تمایل می توانند از واکسن های آسترازنکا یا پاستوکووک پلاس در دُز سوم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتما بخوانید: نوع و زمان مناسب تزریق دُز سوم واکسن کرونا

حتما بخوانید: نوع و زمان مناسب تزریق دُز سوم واکسن کرونا