مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-15اجتماعي

یک درصد از دانش آموزان 6 تا 11 سال کهگیلویه و بویراحمد هنوز به مدرسه نیامده اند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز یک درصد از دانش آموزان 6 تا 11 سال ما در استان به مدرسه نیامده اند که به عنوان یک چالش و آسیب جدی تلقی می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز یک درصد از دانش آموزان 6 تا 11 سال ما در استان به مدرسه نیامده اند که به عنوان یک چالش و آسیب جدی تلقی می شود.

هادی زارع پور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی نوپدید بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که این نسل را به شدت تهدید می کند، افزود: لازم است برای مبارزه با این آسیب ها تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی اظهارکرد: به بازماندگی از تحصیل برخی دانش آموزان در مناطق روستایی و عشایری استان اشاره و اظهارکرد: یکی از تکالیف ما ایجاد زمینه و بسترهای لازم برای آموزش واجدین تعلیم آن است که هیچ دانش آموز واجب التعلیم از تحصیل باز نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از شاخص های ارزیابی ها پوشش آموزشی است که باید پوشش 100 درصدی را برای همه دانش آموزان به ویژه در دوره ابتدایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با وجود این که از میانگین کشوری در همه دوره ها بالاتر هستیم، اما هنوز یک درصد از دانش آموزان 6 تا 11 سال ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد از دانش آموزان 6 تا 11 سال کهگیلویه و بویراحمد هنوز به مدرسه نیامده اند

یک درصد از دانش آموزان 6 تا 11 سال کهگیلویه و بویراحمد هنوز به مدرسه نیامده اند