مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-15ورزشي

بررسی علل ناکامی سپاهان مقابل استقلال/ کفران نعمت در خط حمله سپاهان


هفته دهم لیگ برتر با بازی استقلال و سپاهان آغاز شد که سپاهان نتوانست آن چنان که باید ظاهر شود و در نهایت با یک گل شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دهم لیگ برتر فوتبال با بازی استقلال و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز شد، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

استقلال در بازی های رسمی تعداد بیشترین شکست را، با 29 مقابل سپاهان دارد، که در این دیدار اجازه نداد تا این تعداد افزایش یابد.

گرفتن 3 امتیاز از حریف مستقیم برای هر دو تیم حائز اهمیت بود تا مسیر رسیدن به قهرمانی هموار شود که شاگردان مجیدی با گل جعفر سلمانی به این پیروزی ارزشمند رسیدند.

شاگردان مجیدی پس از به ثمر رساندن گل در دقیقه 35 توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و مانع بازگشایی دروازه خود شوند.

سپاهان در این بازی دفاع منسجمی نداشت، کنت توانست چند ضربه را هم مهار کند؛ در حمله هم شاگردان نویدکیا خوب ظاهر نشدند، هرچه زدند موفق به باز کردن دروازه استقلال نشدند و ضربات آخر آنها با بی دقتی به هدر رفت.

نویدکیا در پایان بازی از بازیکنانش تشکر کرد و عملکرد تیمش را در هر دو نیمه عالی دانست و معتقد است که بازیکنان مسائل تاکتیکی را دقیق اجرا کردند و موقعیت های زیادی داشتند ولی نتوانستند استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علل ناکامی سپاهان مقابل استقلال/ کفران نعمت در خط حمله سپاهان

بررسی علل ناکامی سپاهان مقابل استقلال/ کفران نعمت در خط حمله سپاهان