مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15ورزشي

اخطار به 4 باشگاه اصفهان برای مکمل های غیرمجاز


دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: چهار باشگاه ورزشی اصفهان در سال جاری به دلیل فروش مکمل های ورزشی بدون تجویز متخصص اخطار گرفتند که در صورت تکرار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخلفات یک مربی در حوزه فروش مکمل های ورزشی نیز محرز شد که در شرف اقدام قانونی است.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: استفاده از مکمل های ورزشی مساله ای 2گانه است که آیا از آن باید استفاده کرد یا خیر و تشخیص آن تنها بر عهده یک متخصص تغذیه است.

وی استفاده از مکمل های ورزشی را برای افرادی که بدنشان نیازمند چنین داروهایی نیست خطرناک دانست و اضافه کرد: استفاده سرخود از این مکمل ها به بروز عوارض کبدی یا کلیوی منجر می شود.

محمدی همچنین اظهارداشت: در زمینه استفاده از مکمل های ورزشی 2 موضوع مطرح است یکی استفاده بدون تجویز متخصص تغذیه و دومی استفاده از مکمل های غیرمجاز و غیراستاندارد که حتی منجر به مرگ خواهد شد.

وی گفت: ارائه و فروش مکمل های ورزشی تنها در صلاحیت داروخانه های مجاز است و عرضه آن در باشگاه های ورزشی و بدنسازی به هیچ وجه قانونی نیست.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان یادآور شد: ستاد نظارت و بازرسی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در صورت مشاهده و گزارش فروش و عرضه مکمل های ورزشی به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 4 باشگاه اصفهان برای مکمل های غیرمجاز

اخطار به 4 باشگاه اصفهان برای مکمل های غیرمجاز