مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15اقتصادي

سرمایه گذاری 950 میلیارد ریالی در پروژه های گردشگری شهرستان هشترود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از 950 میلیارد ریال سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری در شهرستان هشترود خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد سرمایه گذاری 950 میلیارد ریالی در پروژه های گردشگری شهرستان هشترود ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از 950 میلیارد ریال سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری در شهرستان هشترود خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان هشترود از جمله شهرستان های غنی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که توسعه زیرساخت ها و تسهیل فعالیت بخش خصوصی در آن از سوی این اداره کل به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه 950 میلیارد ریال سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری شهرستان هشترود توسط بخش خصوصی انجام شده است، گفت: در حال حاضر چهار پروژه سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان در حال فعالیت هستند که شامل یک هتل، دو مجتمع گردشگری و یک مجتمع خدماتی رفاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده تاکید کرد: پروژه های مذکور در زیربنایی بالغ بر 16 هزار مترمربع در حال احداث هستند که پس از اتمام برای 102 نفر به صورت مستقیم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 950 میلیارد ریالی در پروژه های گردشگری شهرستان هشترود

سرمایه گذاری 950 میلیارد ریالی در پروژه های گردشگری شهرستان هشترود