مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-14سياسي

تصویب تفحص از عملکرد وزارت نیرو در دولت قبل در کمیسیون انرژی


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در دولت های دوازدهم و سیزدهم در این کمیسیون خبر داد.

- مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی در این زمینه سوالاتی را مطرح کرد که پس از استماع توضیحات وزیر مقرر شد؛ در جلسه ای ویژه این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا درباره عدم آغاز عملیات اجرایی سد ماربره استان لرستان سوالاتی را از وزیر نیرو مطرح کرد چرا که مطالعات آن در سال 83 به تمام رسیده لذا مقرر شد؛ وزارت نیرو برای اتمام این سد ردیف ملی بگیرد.

سوال بعدی توسط جعفر قادری درباره اینکه چرا تعرفه خرید برق از نیروگاه های کارکرده و نو با هم متفاوت است مطرح شد که مقرر شد؛ این موضوع در جلسه دیگری با حضور نماینده سوال کننده بررسی شود.

نخعی افزود: آخرین سوال توسط علیزاده نماینده مراغه درخصوص علت تعلل در اجرای احکام قانون برنامه بودجه سال 1400 مربوط به وزارت نیرو مطرح کرد، که پس از استماع پاسخ های وزیر نیرو مقرر شد؛ معاونت قوانین مجلس موضوعات خاصی که مدنظر را بررسی کند تا اگر ردیفی در لایحه بودجه در  این خصوص وجود دارد به کمیسیون منتقل کند و کمیسیون برابر پاسخ معاونت قوانین اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تفحص از عملکرد وزارت نیرو در دولت قبل در کمیسیون انرژی

تصویب تفحص از عملکرد وزارت نیرو در دولت قبل در کمیسیون انرژی