مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-14سياسي

شاهرود 23 هزار عضو کتابخانه دارد


فرماندار شاهرود با بیان اینکه کتابخانه های این شهرستان 23 هزار عضو دارند، گفت: این موضوع نشانگر میزان کتابخوانی مردم شهرستان است و می بایست ارائه خدمات در این حوزه تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی ظهر سه شنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شاهرود به میزبانی فرمانداری با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی شهرستان دارای 23 هزار عضو هستند و این امر رسالت مجموعه کتابخانه های عمومی را سنگین و البته مهم جلوه گر می سازد، تاکید داشت: باید ارائه خدمات در این حوزه تقویت شود.

وی با بیان اینکه می بایست در راستای توسعه کتابخانه های عمومی و فرهنگ مطالعه از ظرفیت مردم و خیران استفاده کرد، تاکید داشت: یکی از پیشنهادات ما که در مجموعه فرمانداری شاهرود نیز صورت گرفته ایجاد قفسه های کتاب در مجموعه های اداری و اجرایی شهرستان است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه ادارات می توانند به فراخور مکان و امکاناتی که دارند قفسه هایی را تعبیه و در آنها کتاب بگذارند تا مراجعان از آنها استفاده کنند، گفت: برای غنی سازی این قفسه های کتاب می توان از ظرفیت خیران و مردم بهره برد.

جلالی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی حتماً نقش آفرینی خود در زمینه کتاب را تقویت کنند چرا که این مقوله مهم تنها رسالت کتابخانه های عمومی نیست، گفت: ایجاد کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود 23 هزار عضو کتابخانه دارد

شاهرود 23 هزار عضو کتابخانه دارد