مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-14سياسي

قول بودجه ای مجلسی ها به مسئولان دانشگاه شریف


نحوه تأمین منابع مالی و بودجه 1401 دانشگاه صنعتی شریف در نشستی با حضور رییس این دانشگاه و برخی اعضای مجلس شورای اسلامی تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور دکتر علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، دکتر رسول جلیلی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، دکتر فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه شریف، دکتر محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری و دکتر علی سلک غفاری رییس پردیس بین الملل این دانشگاه در کیش برگزار شد.

در این نشست گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف در زمینه های مختلف ارائه شد و سپس دکتر محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه در خصوص عملکرد پژوهش و ارتباط با صنعت و همچنین دستاوردهای مرکز خدمات فناوری، شرکت ها، ناحیه نوآوری و توسعه آن در سال های اخیر و اشتغال و نوآوری مطالبی مطرح کرد.

در ادامه این جلسه، دکتر فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه در خصوص همسان سازی حقوق و مزایا و مشکلات پیاده سازی آن در سال 1400 و همچنین از سرگیری فعالیت دانشگاه در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 و منابع مالی مورد نیاز، گزارش کاملی ارائه داد.

پس از آن دکتر علی سلک غفاری رییس پردیس بین الملل گزارشی از عملکرد پردیس و پذیرش دانشجویان خارجی و لزوم توسعه فعالیت در منطقه آزاد ارائه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول بودجه ای مجلسی ها به مسئولان دانشگاه شریف

قول بودجه ای مجلسی ها به مسئولان دانشگاه شریف