مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-14اقتصادي

برنامه های تامین برق مطمئن برای زمستان امسال


مدیر عامل توانیر با اشاره به اینکه برنامه های توانیر در دولت سیزدهم بر سه محور اصلی مدیریت مصرف و تقاضا، ساماندهی اقتصاد برق و توسعه زیرساخت های شبکه استوار خواهد بود، - گفت: بر همین اساس برنامه های کوتاه مدتی برای تامین برق مطمئن در زمستان امسال و تابستان 1401 تعریف و پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش کردی در نشست تخصصی مدیران صنعت برق و انرژی که در سالن اجتماعات وزارت نیرو با حضور علی اکبر محرابیان - وزیر نیرو - برگزار شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، 98 هزار کیلومتر مدار خطوط انتقال، فوق توزیع و توزیع برق احداث و 53 هزار مگاولت آمپر پست های انتقال، فوق توزیع و توزیع برق جدید نصب خواهد شد.

کردی با اشاره به اینکه در این برنامه ها توجه ویژه ای به موضوع مدیریت مصرف برق شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس برای نصب 6 میلیون کنتور هوشمند با تمرکز بر 15 درصد مشترک پرمصرف برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل توانیر همچنین از طرح پیش خرید در بخش خانگی و تجاری نیز به عنوان دیگر برنامه توانیر در دولت سیزدهم یاد و خاطرنشان کرد: در عین حال نسبت به جایگزینی تجهیزات برقی فرسوده پرمصرف با کم مصرف نیز اقدام خواهد شد که می تواند باعث رونق اشتغال در کشور و کاهش مصرف برق شود که در مجموع با اجرای سه محور مذکور، 10 هزار مگاوات مدیریت مصرف انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تامین برق مطمئن برای زمستان امسال

برنامه های تامین برق مطمئن برای زمستان امسال