مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-14بين الملل

ناخرسندی مصر از انتقادات حماس و جهاد اسلامی فلسطین


منابع مصری از ناخرسندی مقامات این کشور از مواضع و اظهارات رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین و انتقاد آنها از میانجیگری قاهره میان گروه های مقاومت نوار غزه و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه العربی الجدید، منابع مصری مطلع از میانجیگری قاهره میان گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه و رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مقامات کشورشان به ویژه مسئولان پیگیری این پرونده در دستگاه اطلاعات مصر در تماس هایی با رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی آنها را مورد سرزنش قرار داده اند.

این منابع دلیل ناخرسندی مصر از رهبران جهاد اسلامی و حماس را اظهارات رسانه ای و انتقادات آنها از نحوه میانجیگری مصر میان گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی و متهم کردن قاهره به جانبداری از اسراییل اعلام کردند.

طبق گفته این منابع، مقامات مسئول پرونده فلسطین در این تماس ها بر ضرورت خودداری از صحبت از طریق رسانه ها درباره میانجیگری مصر و یا انتقاد از آن تاکید کردند.

این منابع همچنین تاکید کردند که طرف مصری به رهبران حماس و جهاد اسلامی اعلام کرده که قاهره با توجه به مسئولیتش در زمینه تردد در گذرگاه رفح، حداکثر اقداماتی را که می تواند به طور یک جانبه و به دور از توافق های بین المللی انجام دهد، را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناخرسندی مصر از انتقادات حماس و جهاد اسلامی فلسطین

ناخرسندی مصر از انتقادات حماس و جهاد اسلامی فلسطین