مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-14اقتصادي

تفاهم قرارگاه خاتم برای ساخت 100 هزار واحد مسکن/تحویل یک کشتی افراماکس تا پایان سال


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به تحویل یک فروند کشتی افراماکس ساخته شده در شرکت صدرا تا پایان سال، از ورود قرارگاه خاتم به ساخت و صنعتی سازی 100 هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس نشست خبری سردار سرتیپ پاسدار سید حسین هوش السادات امروز به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در محل ساختمان مرکزی قرارگاه خاتم برگزار شد.

    در این نشست فرمانده قرارگاه خاتم از احرای طرح 50 در 50 تا پایان سال 1401 خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 50 پروژه عمرانی و مهم در 50 هفته با حمایت دولت تکمیل و افتتاح می شود.

    وی در تشریح دستاوردهای این طرح گفت: احداث و بهره برداری از 650 کیلومتر آزادراه، راه آهن و بزرگراه و 30 کیلومتر خط مترو و 700 و طرفیت 200 هزار تن کنسانتره مس با 4 کارخانه معدنی همچنین زهکشی 30 هزار هکتار اراضی کشاورزی از بخش های دیگر طرح 50 در 50 قرارگاه است.

    سردار هوش السادات اضافه کرد: افزایش ظرفیت تولید برق کشور با تکمیل نیروگاه بخار سبلان، از دیگر بخش های طرح 50 در 50 قرارگاه خاتم است.

    * تحویل یک دستگاه کشتی افراماکس تا پایان سال در صدرا/رفع مشکل با بانکها تا 2 ماه اینده   فرمانده قرارگاه خاتم در پاسخ به سوال فارس درباره اخرین وضعیت مجموعه سکو و کشتی سازی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم قرارگاه خاتم برای ساخت 100 هزار واحد مسکن/تحویل یک کشتی افراماکس تا پایان سال

تفاهم قرارگاه خاتم برای ساخت 100 هزار واحد مسکن/تحویل یک کشتی افراماکس تا پایان سال