مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-14ورزشي

لزوم توجه بانوان به ورزش و مسائل خود مراقبتی


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: با توجه به نقش های چندگانه بانوان می طلبد به سلامت جسم و روان آن ها اهمیت دوچندانی داده شود.

- زینب پارسافخر در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری همایش ورزشی که روز گذشته ویژه بانوان شاغل در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به این که در سال های اخیر درگیر کووید 19 شده ایم و این ویروس باعث شده است بسیاری از فعالیت های ورزش همگانی تعطیل شوند، اکنون که شرایط بهتر است تصمیم بر این شد این همایش ورزشی به صورت نمادین برگزار شود تا ان شاءالله شروعی برای آغاز فعالیت ورزش همگانی در بخش بانوان شود.

وی بیان کرد: این برنامه برای بانوان شاغل دستگاه های دولتی در ورزشگاه تختی اهواز و به همت معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، هیات ورزش همگانی و هیات پزشکی ورزشی برگزار شد زیرا آن چه برای ما اهمیت بسیار دارد، سلامت جسم و روح بانوان است و امیدواریم علاوه بر نشاط اجتماعی بانوان، خود آن ها نیز به مقوله ورزش و مسایل خود مراقبتی و سلامت شان اهمیت دهند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: با توجه به نقش های چندگانه بانوان می طلبد به سلامت جسم و روان آن ها اهمیت دوچندانی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بانوان به ورزش و مسائل خود مراقبتی

لزوم توجه بانوان به ورزش و مسائل خود مراقبتی