مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-14بين الملل

حمله موشکی ترکیه به نیروگاه برق سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز (سه شنبه) اعلام کرد که نیروگاه برق تل تمر در حومه شمال غربی الحسکه به علت خسارات وارده به خط تغذیه آن در نتیجه حمله موشکی نیرو های اشغالگر ترکیه و گروه های مزدور وابسته به آن، - منابع خبری سوری اعلام کردند که ارتش ترکیه و گروه های وابسته به آنکارا، نیروگاه برق تل تمر در حومه شهر الحسکه در شمال سوریه را با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز (سه شنبه) اعلام کرد که نیروگاه برق تل تمر در حومه شمال غربی الحسکه به علت خسارات وارده به خط تغذیه آن در نتیجه حمله موشکی نیرو های اشغالگر ترکیه و گروه های مزدور وابسته به آن، از کار افتاده است.

انور عکله مدیر شرکت برق الحسکه به سانا گفت که این حمله منجر به آسیب دیدن خط فشار قوی 66 کیلو وات تامین و تغذیه برق روستا های ام کیف- تل جمعه در شمال تل تمر شده است.

عکله با اشاره به اینکه این نیروگاه برق مناطق مسکونی و روستا های حومه غربی الحسکه را تامین می کند، بیان کرد: گروه های تعمیر و نگهداری امروز وضعیت خط انتقال برق را که در خطوط تماس ارتش سوریه و مزدوران اشغالگر ترکیه قرار دارد، بررسی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی ترکیه به نیروگاه برق سوریه

حمله موشکی ترکیه به نیروگاه برق سوریه