مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-14پزشكي

بازدید کارشناسان بهداشت از 1061 مدرسه استان گیلان


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بازدید کارشناسان بهداشتی از هزار و 61 مدرسه در استان، گفت: دانش آموزانی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند زودتر اقدام کنند.

- فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بر کیفیت روند اجرا دستور العمل های بهداشتی در سطح مدارس نظارت دارد، اظهار کرد: از زمان آغاز بازگشایی مدارس هزار و 61 مدرسه در سطح استان گیلان بازدید و شده اند.

وی اضافه کرد: این مدارس بر اساس آخرین دستور العمل های مراقبت و کنترل بیماری کرونا در مدارس و چک لیست های مربوطه توسط کارشناسان حوزه بهداشت محیط و کارشناسان حوزه سلامت جوانان و نوجوانان بازدید شد.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان ادامه داد: نواقص بهداشتی و موارد عدم رعایت دستور العمل ها و شیوه نامه های بهداشتی به مدیران و اولیای مدارس و نواحی آموزش و پرورش در سطح استان گیلان اعلام شد.

وی افزود: در کنار بازدید و نظارت های انجام شده برنامه های مشترک با مشارکت مراکز بهداشت شهرستان ها و نواحی آموزش و پرورش در راستای رعایت دستور العمل ها و شیوع نامه های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مهرابیان با تأکید بر ضرورت توجه به واکسیناسیون دانش آموزان، تصریح کرد: اگر دانش آموزی تاکنون واکسن دریافت نکرده باید هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کارشناسان بهداشت از 1061 مدرسه استان گیلان

بازدید کارشناسان بهداشت از 1061 مدرسه استان گیلان