مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-14اجتماعي

پایین بودن سرانه درآمد خانوار عامل بازماندگی از تحصیل در سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: عوامل متعددی در بازماندگی از تحصیل و ترک تحصیل نقش دارند که در سیستان و بلوچستان با توجه به پایین بودن سرانه درآمد خانوارها موضوع فقر اقتصادی و کافی نبودن فضاهای مورد نیاز در این شاخص بسیار تاثیرگذار است.

- مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه جامعه خیرین مدرسه ساز بیان کرد؛ پایین بودن سرانه درآمد خانوار عامل بازماندگی از تحصیل در سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: عوامل متعددی در بازماندگی از تحصیل و ترک تحصیل نقش دارند که در سیستان و بلوچستان با توجه به پایین بودن سرانه درآمد خانوارها موضوع فقر اقتصادی و کافی نبودن فضاهای مورد نیاز در این شاخص بسیار تاثیرگذار است.

حمیدرضا رخشانی در جلسه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: از جمله نگرانی های موجود در آموزش و پرورش استان کمبود فضای آموزشی است که تبعات مختلفی از جمله دسترسی آسان دانش آموزان به بدیهی ترین نیاز تحصیلی را کاهش می دهد.

وی ضمن سپاسگزاری از همه نگاه ها و اقدامات ارزنده و ماندگار مجموعه های مختلف به ویژه خیرین در این استان اظهار داشت: پراکندگی جغرافیایی و کثرت مناطق دوردست در سیستان و بلوچستان و عدم وجود بسیاری از زیرساخت ها کار در این سامان به ویژه در حوزه آموزش و پرورش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن سرانه درآمد خانوار عامل بازماندگی از تحصیل در سیستان و بلوچستان

پایین بودن سرانه درآمد خانوار عامل بازماندگی از تحصیل در سیستان و بلوچستان