مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-13ورزشي

وزیر ورزش توجه ویژه ای به خوزستان دارد


معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه خوزستان در ورزش کشور گفت: شخص وزیر در بعد قهرمانی و همگانی توجه ویژه ای به این استان دارد.

- ، بنیامین شکوه فر ظهر امروز دوشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه خوزستان به علت پهناور بودن و تفاوت های ورزشی، همواره برای وزارتخانه مهم بوده است، اظهار کرد: خوزستان دومین استانی است که تغییرات در مدیریت ورزش آن صورت گرفته است.

وی گفت: فرصت خدمتگزاری فوق العاده محدود است که باید از لحظه لحظه آن استفاده کنیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش مرکز صقل جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اگر در بحث جوانان بدرخشید اتفاقات بزرگی در کشور رخ می دهد.

شکوه فر با بیان اینکه 30 میلیون آدم مخاطب وزارت ورزش و جوانان است، گفت: به نظرم وزارت ورزش و جوانان مهم ترین وزارت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از زحمات افشین حیدری در خوزستان گفت: بنی تمیم قهرمان ملی کشور است و سال هاست در وزارت ورزش در خدمت بنی تمیم هستیم و از مدیران جوان کشور محسوب می شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: سابقه بنی تمیم درخشان است و برای موفقیت نیازمند کمک و برادری و خواهری تک تک جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش توجه ویژه ای به خوزستان دارد

وزیر ورزش توجه ویژه ای به خوزستان دارد