مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-13فرهنگي

کتاب «به من دست نزن» بررسی می شود


نشست نقد و بررسی کتاب «به من دست نزن» نوشته فائضه غفار حدادی فردا سه شنبه 23 آذر در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می شود.

- نشست نقد و بررسی کتاب به من دست نزن نوشته فائضه غفار حدادی فردا سه شنبه 23 آذر در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشست نقد و بررسی کتاب به من دست نزن با عنوان فرعی رونوشت های کرونایی یک نویسنده خانه دار نوشته فائضه غفار حدادی با حضور نویسنده و علی الله سلیمی، منتقد جلسه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می شود.

در این کتاب، نویسنده در جایگاه یک مادر خانه دار خاطراتش از زندگی در شرایط کرونایی را از 30 بهمن 1398 تا اول دی 1399 نوشته و منتشر کرده است.

فائضه غفار حدادی پیش از این کتاب های خاک بر سر دهکده ، دهکده خاک بر سر ، خورشید که غرق نمی شود ، یک محسن عزیز و خط مقدم را نوشته و منتشر کرده و کتاب جدید این نویسنده، به من دست نزن اخیراً از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

نشست نقد و بررسی کتاب به من دست نزن عصر روز سه شنبه 23 آذر از ساعت 15 تا 16 برگزار و همزمان به صورت زنده از تارنمای رسمی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی www.

jsrc.

ir و همچنین شبکه های اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی @jsrc_ir پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «به من دست نزن» بررسی می شود

کتاب «به من دست نزن» بررسی می شود