مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-13پزشكي

افزوده شدن 20 میلیون سالمند به جمعیت سالمندان کشور


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا 20 سال آینده 20 میلیون سالمند به جمعیت سالمندان کشور اضافه می شود.

- به گزارش، عباس عبادی در مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت با بیان این که پرستاری یک علم تخصصی و اختصاصی مربوط به خودش است که بر پایه این علم مسیر مراقبتی بیمار را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: باید جنبه دانشی و علمی پرستاری به شکل قابل لمس در بالین بیمار مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از این دانش بومی در راستای خدمات رسانی به بیماران به شکل مناسبی استفاده کرد و در این مسیر دانشکده های پرستاری و مامایی نقش مؤثری را ایفا می کنند.

وی با بیان این که تمامی خدمات پرستاران بر پایه علمی و مدیریت مراقبت از بیمار انجام می شود تصریح کرد: تقویت ارتباط کلامی و روحی با بیماران در کنار ارائه خدمات حرفه ای همراه با دانش فنی و به روز بودن از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بر این که حوزه سلامت باید با رویکرد و نگاه تیمی فعالیت نماید گفت: کار تیمی به دنبال هم افزایی است و اگر نقص و عیبی در کار ایجاد شود، سایر اعضا باید در رفع آن تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 20 میلیون سالمند به جمعیت سالمندان کشور

افزوده شدن 20 میلیون سالمند به جمعیت سالمندان کشور