مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-13دانش

آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات در ورامین راه اندازی می شود


رییس دانشگاه آزادی اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا گفت: آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات در ورامین راه اندازی می شود.

- ، کیان پهلوان بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از اداره جهاد کشاورزی ورامین گفت: در دانشگاه آزاد تمام گرایش های کشاورزی دارای هیئت علمی است و پتانسیل ها در این مورد زیاد است، دغدغه ما رفع مشکلات صنعت و کشاورزی است و با توجه محدودیت ها باید بهره وری را با دانش بالا ببریم و سعی ما تولید نهاده ها با محصولات دم دستی است.

وی افزود: مرکز تحقیقات و امنیت غذایی در دانشگاه فعال است و هدف ما تأثیر گذاری در امنیت غذایی منطقه است که یکی از این موارد پیش بینی راه اندازی آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات است که مجوزهای آن صادر شده است.

رییس دانشگاه آزادی اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا راه اندازی مرکز گیاه پزشکی را یکی از دستاوردهای توسعه کشاورزی منطقه توسط دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: اخذ گواهی سلامت محصول را در کلینیک گیاه پزشکی در دست اقدام است که در این راستا مشاوره های خوبی و راه گشایی جهت ارتقای سطح بهره وری و کیفی محصولات داشته باشیم.

وی در پایان گفت: برای پیوند بین دانشگاه و جهاد کشاورزی طرح پویش صورت خواهد گرفت، که در این طرح دانشگاه دانشجو را در رشته های مختلف برای کارشناسی عملی به جهاد کشاورزی بدهید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات در ورامین راه اندازی می شود

آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات در ورامین راه اندازی می شود