مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-13ورزشي

تعریف و تمجید وزارت ورزش از انتخاب بنی تمیم برای مدیریت ورزش خوزستان


معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در تعریف از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: امروز یک گُل را برای ورزش خوزستان آوردیم و بنی تمیم توانمند و با سابقه درخشان در ورزش کشور است.

- ایسنا/خوزستان معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در تعریف از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: امروز یک گُل را برای ورزش خوزستان آوردیم و بنی تمیم توانمند و با سابقه درخشان در ورزش کشور است.

بنیاین شکوه فر در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، با قدردانی از افشین حیدری مدیرکل سابق ورزش استان، اظهارکرد: ما قدردان هر کسی که تلاش می کند، یک قدم ورزش و جوانان کشور را در مناطق مختلف کشور را جلو ببرد، هستیم.

استان خوزستان نیز هم پهناور و هم پیشانی مقاومت کشور است و اهمیت ویژه ای داشت که دومین استانی است که در راس مدیریت ورزش آن تغییر مدیریت ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که فرصت خدمتگزاری فوق العاده محدود است، عنوان کرد: اگر در این خدمت کردن، دغدغه مندی نباشد، هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

نگاه رییس جمهور هم این است که ما وظیفه داریم در دل مردم برویم و دنبال کار مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف و تمجید وزارت ورزش از انتخاب بنی تمیم برای مدیریت ورزش خوزستان

تعریف و تمجید وزارت ورزش از انتخاب بنی تمیم برای مدیریت ورزش خوزستان