مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-13سياسي

برگزاری پویش مردمی بذرپاشی در 180هکتار از اراضی بیابانی آرادان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان از اجرای طرح پویش مردمی بذرپاشی و بذر کاری با همکاری و همراهی مردم، بسیج سازندگی، هلال احمر ومدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان آرادان خبرداد و گفت: - ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان از اجرای طرح پویش مردمی بذرپاشی و بذر کاری با همکاری و همراهی مردم، بسیج سازندگی، هلال احمر ومدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان آرادان خبرداد و گفت: این طرح ملی با هدف توسعه فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح 180 هکتار از اراضی ملی و عرصه های بیابانی شهرستان آرادان با مشارکت جوامع محلی اجرا شد .

محمد معین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پویش مردمی بذرپاشی و بذر کاری در منطقه شمال شهرستان آرادان برگزار و در آن، بذرپاشی بر روی بندهای احداث شده پروژه کنترل هرزآب انجام شد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم اجرای این طرح مشارکت مردم و تشکل ها و بخش های دولتی و خصوصی در اجرای پروژه های منابع طبیعی و اشاعه فرهنگ حفظ و حراست از منابع طبیعی و انفال عمومی است.

معین مهمترین هدف از اجرای پروژه مدیریت هرزآب و بذرپاشی در این منطقه را، توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و نزدیکی به جاده اصلی و ایستگاه گاز، مدیریت سیلاب حاصله از بارندگی ها و پیشگیری از روان شدن آب به سمت جاده اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش مردمی بذرپاشی در 180هکتار از اراضی بیابانی آرادان

برگزاری پویش مردمی بذرپاشی در 180هکتار از اراضی بیابانی آرادان